loading...
همه چیز درباره کشتی کج
احسان بازدید : 131 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)

پرونده:WWE Raw Logo.jpg

برای مشاهده ی نتایج به ادامه مطلب مراجعه کنید

سلام

به رینگ میریم و سینا قهرمان تایتل WHC وارد میشه و از سوی هواداران بوووو میشه .

او شروع به صحبت میکنه : کسی دلش برای من تنگ نشده ؟ سخت بود که هر هفته بشنیم خونه و از Tv راء رو

ببینم ولی مهم نیست ! الان من اینجا ــم و قهرمان تایتل Whc هستم . من برگشتم تا هر هفته در اسمکدان و راء

حضور داشته باشم . میخوام صحبت کردن رو تموم کـنــم و به همه بفهمونم که من برگشتم . سینا از دلریو میخواد

به رینگ بیاد اما او به رینگ نمیاد و حالا موزیک سندو زده میشه و او وارد میشه . سندو میگه : قهرمان بعدی این تایتل

اینجاست ! هواداران تشویق می کنند . مهم نیست که سینا چـــَـمپِ و من Cash-In خواهم کرد ! مصدومیت سینا باعث

میشه , کارش رو زودتر تموم کنم . سینا از کــَـش کردن من ترس دارد . حالا سندو به آرنج مصدوم سینا حمله ور میشه .

سندو ضربات مختلف وارد میکنه و حالا مثل اینکه او میخواد کــــَـش کنه ..

Damien Sandow Vs. John Cena | WHC Title Match

مسابقه شروع میشه و سندو ضربه ای به سینا وارد میکنه و کاور میکنه اما موفق نیست ! سندو ضرباتی به آرنج سینا

میزنه و یک ضربه زانو میزنه و کاور میکنه اما باز هم موفق نیست ( \"\" ) ! حالا سینا کامبــَـک میکنه و Belly To Belly میزنه

اما دوباره سندو بر بازی سوار میشه و Suplex میزنه . به کــامرشــال میریم ..

در بازگشت از کامرشال سینا میخواد Five Knuckle Shuffle بزنه اما موفق نیست و سندو Back Breaker میزنه و کاور میکنه

اما باز هم موفق نیست . سندو ضربات سنگینی به سینا وارد میکنه . دکتر Wwe رو می بینیم که در کنار رینگــــ قرارداره .

ناگهان سینا میخواد AA بزنه اما موفق نیست . کــِـش و قوس هایی انجام میشه و سینا STF رو اجرا میکنه اما پس از مدتی

سندو موفق میشه که رها بشه . حالا سینا باز برای زدن AA تلاش میکنه که موفق نیست و سندو Elbow Of Disdain رو میزنه

و کاور میکنه که باز هم موفق نیست . سندو میخواد Superplex بزنه اما موفق نیست و سینا آماده انجام Crossbody هست که

سندو جاخالی میده . حالا سندو آماده زدن حرکتی است که سینا کـــُـنتر میکنه و AA رو میزنه : 1..2..3

Winner : John Cena

عـــــجــــب ! \"\"

در بکستیج دِ شیلد رو می بینیم , دیــن آمبروز میگه مجبورِ امشــب در یک تایتل مـچ به مصاف بیگ ای بره . اونا صجبت

هایی رو انجام میدن و رولینز در آخر میگه به دِ شیلد ایمان داشته باشید !

Dean Ambrose Vs. Big E Langston | U.S Title Match

مسابقه شروع میشه و آمبروز همین ابتدا کاور میکنه اما موفق نیست . آمبروز Neckbreaker میزنه و باز کاور میکنه که

این بار هم موفق نیست . کـــِـش و قوس هایی انجام می شود و بیگ ای لنگستون کلوزلاین و Belly To Belly می زند و

میخواد ضربه ای دیگه وارد کنه که ناگهان ســث رولینز دخالت میکنه و مسابقه DQ میشه .

Winner By DQ : Big E Langston

پس از مسابقه دِ شیلد به بیگ ای حمله ور میشه که آنها میخوان Triple Powerbomb بزنند اما اوسو ها وارد می شوند و

به کمک بیگ ای دِ شیلد را از رینگ خارج می کنند . حالا بـرد مدکس وارد میشه و سـیــکــس مــَـن تــگ تـیــم مـَـچ ترتیب

میده .

The Usos & Big E Langston Vs. The Shield

در بازگشت از کامرشال مسابقه شروع شده و آمبروز بر بازی کنترل دارد . او با هم تیمی های ــش تـــگ های متعدد انجام

می دهد . حالا کِــش و قوس هایی انجام میشه و کنترل بازی بدست اوسو ها می افته و آنها سعی دارند با وارد کردن ضربات

High Flying کنترل بازی رو بدست بگیرند که موفق هم هستند . حالا سـث رولینز وارد میشه و میخواد Superplex بزنه اما موفق

نیست . حالا اوسو میخواد Superfly Splash رو بزنه که رولینز ضربه زانو میزنه . حالا رومـن رینز وارد میشه و یک Spear زیبا میزنه و

کاور میکنه : 1..2..3

Winners : The Shield

به کامرشال میریم ..

در بازگشت از کامرشال , شان مایکلز وارد میشه و یک ریکشن میکس دریافت می کند . او میگی : من یکی به برایان

بدهکار هستم و از او میخوام که به رینــگ بیاد . برایان وارد میشه و از سوی هواداران به شـدت تشویق میشه . شان میگه :

من نمیخوام برای کار ــم بهانه بیارم , من دیدم که برایان با تریپل ایچ چیکار کرد و تریپل ایچ بهترین دوستِ من است ! میدونم

هواداران و برایان منو دوست ندارند ولی من همینی ــم که هستم و تغییر نخواهم کرد . من از تو معذرت میخوام و شان دست ـش

رو به سوی برایان می بره و هوادران شعار No رو سر می دهند . شان میگه : میخوام بهت یه نصیحت بکنم ! به هیچکس اطمینان

نکن . برایان ! من از تو میخوام به من احترام بذاری و دستمُ رد نکنی . برایان سر ـش را به علامت \" نه \" تکان می دهد !

برایان ! تو بهترین بودی , هستی و خواهی بود . یک بار دیگه دست ــم را به سوی ـت میارم .. برایان دستِ شان رو میگیره اما

ناگهان Yes Lock رو اجرا میکنه و داور ها میان که آنها را جدا کنن . موزیک برایان به صدا در میاد و او رینگ رو ترک میکنه .

در بکستیج رنی یانگ از برایان سوالی می پرسد اما قبل از اینکه برایان پاسخ دهد , برق ها خاموش می شود و وقتی روشن

می شود , می بینیم که وایـــِـت فــَـمیلی به برایان حمله کرده و حالا بــِـری Sister Abigail رو میزنه و کمی از برایان خون جاری

میشه !

3MB Vs. Los Matadores | Handicap Match

مسابقه شروع میشه و درو و یکی از ماتادور ها درون رینگ هستند که مکینتایر با وارد کردن ضربات مختلف کنترل بازی رو بدست

داره و حالا یک ضربه سنگین میزنه و کاور میکنه اما موفق نیست . کــِـش و قوس هایی انجام میشه و حالا مکینتایر به طور اتفاقی

باعث میشه ماهال به خارج از رینگ پرت شه . مکینتایر ضربه ای به حریف وارد میکنه . حالا اسلیتر بدنبال El Torito میره اما Torito

به زیر رینگ میره . اسلیتر نیز بدنبال او می رود اما او El Torito با کپسول آتش نشانی به صورت او می پاشه . درون رینگ ماتادور ها

بر روی مکینتایر حرکت تیمی می زنند و کاور : 1..2..3

Winners : Los Matadores

پس از مسابقه این گروه اسلیتر رو به رینگ میاره و EL Torito به او ضرباتی میزنه .

Tamina Snuka & AJ Lee Vs. The Bella Twins

این مسابقه نیز همانند سایر دیـ ــواز مـَـچ ها نه چندان جذاب و از سرعتِ پایینی برخودار بود . کــِـش و قوس هایی همیشگی در

مسابقات دیـ ـواز در این مسابقه هم انجام شد . در پایان تامینا بر روی نیکی بــِـلا Samoan Drop زد و با AJ تــَـگ کرد و ای جی

هم Black Widow را اجرا کرد و نیکی تسلیم شد .

Winners : AJ Lee & Tamina Snuka

..
..
..

Kane Vs. The Miz

مسابقه شروع میشه و میز میخواد ضرباتی وارد کـنــه که موفق نیست و کین یک Big Boot سنگین میزنه و کاور میکنه اما موفق

نیست . میز کامبــَـک میکنه و یک ضربه به سرِ او می زند . میز کنترل بازی رو بدست داره و یک کلوزلاین سنگین در گوشه رینگ به

کین میزنه و حالا بر روی Top Rope میره و می پرد اما در Mid-Air کین او را می گیرد و به او چـوکسلم می زند و کاور : 1..2..3

Winner : Kane

پس از مسابقه کـیــن میکروفن میگیره از استفنی میخواد که وارد بشه . استفنی وارد میشه و کین میگه : تو الان

در اوج قدرت هستیو داری از قدرت ــت بهترین استفاده رو میکنی . من میخوام به تو کـمـک کنم تا تشخیص بدی چه چیز

برای بیزنس مناسب است . من میخوام هیولایی در خدمتِ تو باشم ! کین بر روی رَمــپ میره و جلوی استفنی می ایستد

و مـاســک ــش را در می آورد و به استفنی می دهد و می رود ..

CM Punk Vs. Ryback | Street Fight Match

مسابقه شروع میشه و رایبک به پانک حمله ور میشه و ضربات سنگینی به او وارد میکنه . حالا پانک کامبــَـک میکنه

و Cross Body میزنه و کاور میکنه اما موفق نیست . پانک رایبک رو به خارج از رینگ می فرستد و میخواد ضربه ای بزنه

که موفق نیست و رایبکـــــ او را به دیواره ی تماشاگران می کوبد . رایبک بر روی پانک کار می کند . حالا رایبک از زیر رینگ

یک میز بر می دارد و آنرا به داخل رینگ می فرستد . پانک کامبــَـک میکنه و با چوب ضرباتی به رایبک میزنه . درون رینگ ,

کــِـش و قوس هایی انجام میشه و رایبک میخواد Meathook کلوزلاین بزنه اما پانک بلاک میکنه و Swinging Neck Breaker

میزنه . رایبک میخواد Superplex بزنه و پانک رو بر روی میز درون رینگ خورد کنه اما موفق نیست . کــِـش و قوس هایی انجام

میشه و رایبک بر روی میز قرار دارد و پانک Big Elbow Drop می زنــد و میز خورد می شود . پانک بر روی میز شکسته

Anaconda Vice رو اجرا میکنه و رایبکـــ تسلیم میشه .

Winner : CM Punk

پس از مسابقه ناگهان دِ وایـــِـت فــَـمیلی به پانک حمله ور میشه , پانک سعی میکنه اونا رو به خارج از رینگ بفرسته اما موفق

نیست و در آخر بــِـری وایــِـت Sister Abigail رو اجرا میکنه .

The Real Americans Vs. Cody Rhodes & Goldust

مسابقه شروع میشه و کـِـش و قوس هایی انجام میشه و هر دو تیم به نسبـت کنترل بازی رو بدست دارند و ضربات

تــکی و تیمی به هم وارد می کنند . در ادامه , سواگر بر روی کودی رودز کنترل داره . حالا سزارو وارد میشه

و Gutwrench Slam رو میزنه و کاور میکنه اما موفق نیست . بار دیگر سواگر وارد میشه و در گوشه رینگ ضربات متعددی

رو به کودی میزنه و حالا Swagger Bomb رو میزنه و با سزارو تــَـگ میکنه و کمی کار های تیمی انجام می دهند .

سزارو کاور میکنه اما موفق نیست و سپس یک Headlock انجام میده که کودی براحتی رها میشه و از طرفی سواگر و

از طرف دیگر گلداست وارد می شوند . گلداست چندین ضربه و سپس یک Powerslam می زند و کودی هم یک Disaster Kick

به سزارو می زند . گلداست Crossbody بر روی سواگر میزنه و کاور میکنه که موفق نیست . سواگر Patriot Lock رو انجام میده اما

گلداست رها میشه و رول آپ میکنه که سزارو مداخلــه میکنه . سپس گلداست سزارو را به خارج از رینگ می فرستد و حالا

سواگر بر روی گلداست Patriot Lock رو انجام میده و گلداست تسلیم میشه !

Winners : The Real Americans

به کامرشال میریم ..

در بازگشت از کامرشال , ذلریو با کــت و شلوار و در حالی که پرچم مکزیـک در دست دارد به رینگ میاد و شروع به صحبت میکنه :

من اهمیتی نمیدهم که سندو چه کار کرد , من فقط میدونم سینا یک دزدِ ! سینا یک ریمچ به من بدهکارِ . من میخوام انتقام بگیرم .

من میخوام به سینا آسیب برسونم , من میخوام به سینا بــــد آسیب برسونم ! هدفِ من آرنج سینا است و میخوام اون رو بشکنم !

تایتل WHC به من تعلق داره و همه ی شما اینو می دونید ...

Summer Rae Vs. Natalya

این مسابقه نسـبــت به مسابقه دیـ ــواز قبلی نسبتاً کـسل کننده تر بود . دو دیـ ــواز همراهانی داشتند و

این همراهان [ فاندانگو , کالی ] نیز دخالــت هایی داشتند که در آخر ناتالیا با اجرای سابمیشن SharpShooter

سامر ری را مجبور کرد تسلیم شود .

Winner : Natalya

آماده برگزاری جــشـــنِ پیروزی رندی اورتن هستیم و کلِ راستر بر روی استیج قرار دارد . دِ شیلد مثل همیشه مثل

گارد ایستاده و موزیــک تریپل اچ به صدا در میاد و استفنی هم با او وارد میشه . تریپل اچ شروع به صحبت میکنه :

چند وقـت پیش , وینس از من بپرسید که چه کسی فیس WWE خواهد بود . من یک فرد را انتخاب کردم که در گروه

اوولوشن قرار گرفت و بـه سوپــ ـر استار تبدیل شد . او دیشب بارِ دیگر به فیس WWE تبدیل شد . تریپل اچ کمی دنیل

برایان رو مسخره میکنه و میگه او در بیمارستان اســـت ! تریپل اچ با افتخار قهرمانِ جدید تایتل Wwe رندی اورتن را

معرفی می کند . اورتن دست تریپل اچ رو میگیره و سپس در آغوش او میره و سپس در آغوش استفنی مــیــــره .

استفنی میگه : اورتـــن قهرمانِ همه است ! من میخوام همه به اورتن احترامی که لیاقــت ـش را دارد , بگذارند !

اورتن با داشتن تایتل WWE به بهترین فرد در Wwe تبدیل شده است . اورتن میخواد شروع به صحبت کنه که ناگهان

موزیــک بیگ شو به صدا در میاد ! شو با زدن دِ شیلد وارد رینگ میشه و شروع به صحبت میکنه : برای من این چیزا

اهمیت نداره , من کارِ خودم رو میکنم ! ترسی هم از دستگیر شدن ندارم چون دوستی دارم که مرا از زندان بیرون می آورد .

حالا ناگهان اورتن با تایتل به بیگ شو حمله میکنه اما زیاد موفـق نیست و شو به او K.O Punch میزنه .. تریپل اچ بر روی

Apron قرار دارد و کــُـت ـش را در می آورد و به نظر می رسد که آماده درگیری هست که ناگهان به خارج از رینگ می رود ..

و بووووو می شود ! راء Air OFF میشه ..

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 73
  • بازدید ماه : 188
  • بازدید سال : 1,341
  • بازدید کلی : 9,231